"Very Happy End"

Ebben a blogban - vagyis az én blogomban - történeteket olvashatsz amiket általában én írok, de a valóság is közrejátszik benne.Jó Szórakozást! :)

Friss topikok

Címkék

Tizenötödik fejezet - A majdnem randi

2011.11.12. 23:49 Dama55

 Nem jó!Nem jó!Nem jó!Nem jó!Ez nem lehet igaz.Nincs egy tisztes göncöm.Most mit csináljak?Mégis mi a fenét vegyek fel?

Már jó néhány órája túrtam a szekrényemet, eddig sikertelenül.

Úristen...már fél 8 van.

 

8 óra lesz 5 perc múlva.Csak sikerült találnom valamit.

Kopogtattak!

"Ez biztosan Patrick." - gondoltam.

 

Bip...Bip...Bip...Egy furcsa hangra ébredtem. Fehér fal, fehér szoba, fehér minden. Ez nem jót jelent. Hogyan kerülhettem én egy kórházba?! De várjunk csak... 

Mikor már kezdtem volna elmélyülni a gondolataimban, egy nő jelent meg az ajtóban. Azt gondoltam, hogy ő lehet az orvosom.

-Szia, kicsim. - mondta az ismeretlen nő, s ebből gondoltam, hogy nem az a személy akire számítottam. Gyorsan odafutott mellém, mintha mi már ezer év óta ismernénk egymást. Ezt nem tudtam mire vélni, s csak ennyit válaszoltam.

-Jó napot. -Kínos csend támadt, s a nő egyszer csak hangos zokogásban tört ki. Nagyra tágult szemekkel néztem, hogy mi történhet körülöttem, mikor én mindezekről semmit sem tudok. Egy férfi lépett be az ajtón, s rögtön az idegen felé igyekezett, de közben csakis engem nézve.

-Jól vagy drágám? -mondta.

Semmi válasz, csak zokogás.

Ekkor hozzám sietett a férfi, meg akarta fogni a kezem, de gyorsan elrántottam onnan. A férfi bámult engem, mintha nem látott volna még fehér embert.

Jött még egy férfi, fehér köpenyben. Nagyon reméltem, hogy ő egy orvos.

-Valami baj van? -kérdezte.

-Eléggé. Megmondaná, hogy hogyan kerülök ide, és hogy kik ezek az emberek. Mert olyan jó, hogy engem mindenki ismer, de én senkit.

-Maga Natali Grey, igaz? 

-Legjobb tudomásom szerint, igen.

-Akkor, autóbalesete volt, és 3 hónapig kómában volt.

-Nekem? Nem lehet, hogy összetéveszt valakivel? Semmire sem emlékszem.

-Igen, biztos, de ez egy kissé fura. Tudja milyen évet írunk most?

Elgondolkoztam...Te jó ég. 

-Igazából fogalmam sincs. Igazából semmiről sincs fogalmam. Egy emlékem sincs...egy sem.

*Kopp, kopp*.

-Be szabad jönni?

-Sziaaaaaaaaa. -odajött és megölelt. Valaki. Valaki, akiről semmit sem tudok.

-Öhm... szia!? Megmondanád, hogy ki vagy?

-Úristen, Natali. Ez ugye most csak egy rossz vicc? Mert nagyon nem vicces.

-Tessék? Milyen vicc? Ki vagy te?

-Jobb lesz, ha most Mr. és Mrs. Grey, kimennek az ifjú hölgygyel, és hagynak beszélgetni minket.

-Lili, gyere velünk. -mondták a soha nem látott arcok, és kimentek a szobából.

-Én Mr. McRiver vagyok, de nyugodtan hívj Sam-nek. Én vagyok az orvosod. Ha szeretnéd elmesélek mindent, az emberekről akik itt voltak, az életedről - már amennyit tudok róla - és hogy mit történt ami miatt ide kerültél.

Csak bólogatni tudtam.

-Na szóval. Amint már mondta, 3 hónapja volt egy autóbaleseted. Egy ámokfutó volt, belétek rohant, és ott szörnyethalt. A barátod, aki melletted ült még mindig kómában van, és a csodával határos módon él, mert az ő oldalába csapódott a másik kocsi. Az autó totálkáros lett.Aznap, kaptunk egy bejelentést, hogy egy autóbaleset történt a főúton, s hogy nem tudják, hogy elérnek e ide úgy, hogy még az áldozatok életben maradnak-e. Mikor behoztak titeket, senki nem értett semmit. Éltetek. Ez volt a fő, szóval nem is kerestünk rá más magyarázatot. Behoztunk ebbe a szobába, s felhívtuk a szüleidet. Igen, ők voltak a szüleid, és a legjobb batárnőd. Nagyon aggódtak érted. Felváltva vigyáztak rád. Amikor bejöttem mindig volt itt valaki. És ma felébredtél, mint mondtam a csodával határos módon.

 -És akkor most mi van velem? Miért nem emlékszem semmire a korábbi életemből?

-Amnéziád van, mármint az emlékezeti funkcióid nagyobb mértékben károsodtak, mivel beverted a fejedet.

-És vissza fog térni valamikor? Mármint az emlékezetem.

-Ezt nehéz megmondani. Talán igen, talán nem.Senki sem tudhatja. De most mennem kell.

-Megmondaná a ...szüleimnek, hogy most ne jöjjenek be.

-Persze. -kacsintott egyet, és kiment.

Szóval... volt egy autóbalesetem, elvesztettem a memóriám, és itt vagyok. Érthető. Már csak azt kellene kiderítenem, hogy ki volt az úgynevezett barátom, aki a tragikus estén velem volt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veryhappyend.blog.hu/api/trackback/id/tr473373685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása