"Very Happy End"

Ebben a blogban - vagyis az én blogomban - történeteket olvashatsz amiket általában én írok, de a valóság is közrejátszik benne.Jó Szórakozást! :)

Friss topikok

Címkék

Tizenharmadik fejezet - Az utolsó beszélgetés

2011.10.30. 16:27 Dama55

Most mi legyen?Meg ér nekem az a titok ennyit?Ha persze egyáltalán van ilyen.

'Alex, mit titkolhatsz előlem?' kérdeztem magamtól.'Mi lehet olyan fontos, hogy ne mondanád el nekem?'

-Sziaaaaa.-ugrott Lili a nyakamba hátulról, miközben a szekrényem felé tartottam.

-Már megmondtam, hogy fejezd be ezt a szokásodat.

-Jól van, jól van.De olyan jó érzés.-mosolygott tovább.-Miért vagy ilyen depis hangulatodban?

-Hmm.Vannak úgymond gondjaim.Vagyis pasi problémáim.Ahogy te mondanád.

-Ohh...-felcsillant a szeme-Kezd érdekes lenni.Mondj el minden kis piszkos részletet.

-Cöhh...ha így állsz hozzá, el se kezdem.

-Bocsi, bocsi, bocsi.Jó leszek.Csak mondj el mindent.Légyszi.

-Jól van na.

Elmondtam neki mindent, amit én tudtam.

-És mi lehet az a titok, amit Alex nem akar elmondani?Talán megölt valakit?

-Lili.Ne hagyd, hogy megbánjam, hogy elmondtam.

-Bocsi.De ez olyan titokzatos.Amúgy mondtam már, hogy bepasiztam?Ohh...istenem.Olyan jó segge van.-beleharapott az alsó ajkába.

-Te egy pasinak csak a seggét tudod alaposan megnézni?-röhögtem egy sort.

-Ne izélj már.

-Oké, oké.És?Hogy hívják?

-Brian.

-Bővebben?

-Brian?

-Még a nevét sem tudod?

-Na jó, talán nem járunk, de fogunk.

-Jól van Lili.Fogadjunk, hogy még csak nem is beszéltél vele.

-Köszöntem neki, és rám mosolygott.

-Ez már biztos jel.Szerintem te már beleőrültél a pasi keresésbe.

-Sziasztok.-jött Alex, és megcsókolt-Mizu?

-Én azt hiszem, hogy egy hangyányit lemaradtam.Mi volt ez a szájra puszi?-kérdezte Lili, majd hogy nem tátott szájjal.

-Bocs...elfelejtettük volna mondani?De már együtt járunk.-válaszolt Alex önfeledt boldogan, s ismét megajándékozott, azok közül az igazán szexi mosolyai közül, amit úgy imádok.

-Bocs, ne haragudj.-érintette meg valaki Lili hátát-Nagyon fájt?-kérdezte, egy titokzatos idegen.

-Mégis mi?

-Amikor leestél a mennyországból.

-Ohhw.-Lili epedezett.

-Mert az arcod elég durván néz ki.-a végét már elröhögte.Manapság miért ilyen bunkó minden fiú?

Lili erre nem válaszolt, csak sírva elrohant.Magamtól is rájöttem, hogy ő volt Brian, akinek mindjárt beolvasok.

-Bocs-állítottam meg-Ezt meg mégis, hogy képzelted?Csak úgy idejössz, és sértegetsz valakit?Ez nem így megy.

Közben már a parkolóban jártunk.

-Ezt meg pont nem te fogod megmondani nekem.

-Ohh...dehogynem.Addig ameddig olyan embereket sértegetsz, akihez jóformán még egy szót sem szóltál, és semmit nem tett ellened, addig igenis, én mondom meg, főleg, hogy pont a legjobb barátnőmmel teszed ezt.De azt az egyet megmondhatnád, hogy miért pont Lili.Miért pont őt szúrtad ki?

-Nem tudom, hogy ki vagy, és azt se, hogy meg lehet e bízni benned.De had áruljak el egy titkot.Szeretem a jó csajokat szívatni.

-Oké.Én el hiszem.De ezt most légyszi mond meg Lilinek is.

-Oke.

Visszafordultam Alexhez, aki türelmesen várt.

-Lehetne egy icike-picike kérdésem?

-Neked bármit.

-Titkolsz te előlem valamit?

-Öhm...nem.Miért, kellene?

-Nem, nem...izé, dehogyis.Csak Patrick bogarat ültetett a fülembe, hogy te titkolsz előlem valamit.Azt mondta elárulja, egy randi közben.Először nem akartam elfogadni, de már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lehet ez a titok.Úgyhogy most azt kérném, hogy tartsunk egy kis szünetet.Tudod, amilyet egy párkapcsolatban szoktak, amikor nem értik egymást.De a mi helyzetünk teljesen más.Velünk nincs is semmi baj.Sőt, én nagyon kedvellek, de muszáj megtudnom, hogy mit akar Patrick mondani, és légyszi ne vedd sértésnek.-hadartam, remélem Alex megértette, hogy mi a lényege, mert nem nagyon volt kedvem elmondani neki még egyszer.

-Oké.

-Oké?Ennyi a válaszod?Nem is lettél ideges?Vagy, megértetted egyáltalán azt, amit mondtam?

-Meg, és részemről rendben.

-Oké.-mondtam kicsit meglepődötten.

-Nekem...izé.Most mennem kell.Majd...beszélünk.-mondta, s sarkon fordult és elment.

Tényleg szeretne engem?De akkor meg miért nem lett ideges, vagy csak egy picuri érzelmet kiválthatott volna belőle.Tényleg titkolna valamit?Azért volt ilyen furcsa?Hmm...ha titkol valamit, akkor azt úgyis megtudom, Patricktól...

-Szia, Szépségem.Akkor, mehetünk randizni?Ne vedd sértésnek, de szerintem nem fogod többé látni a te Hercegedet.-mondta, miközben elhaladt mellettem.

Nem akartam elhinni, de valamiért azt éreztem, hogy igazat mond.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veryhappyend.blog.hu/api/trackback/id/tr63340494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása