"Very Happy End"

Ebben a blogban - vagyis az én blogomban - történeteket olvashatsz amiket általában én írok, de a valóság is közrejátszik benne.Jó Szórakozást! :)

Friss topikok

Címkék

Hatodik fejezet - Várakozás

2011.09.16. 18:55 Dama55

Teltek - múltak az órák, és nekem egyre csak a ma este jár a fejemben.Mit vegyek fel?Hová megyünk?Mit csinálunk?Azt sem tudtam milyen óra volt, csak azt hogy Lili mellettem ült, szóval vagy biosz, vagy történelem, vagy kémia.De mondjuk nem is nagyon érdekelt.Csak az hogy a mai este jól teljen, és ne okozzak csalódást se magamnak, se Alexnak.Hiszen vannak tőlem sokkal szebb lányok.Például Lili is az, vagy mindenki az osztályban.Inkább nem is gondolok erre.Hiszen ha nem tetszenék neki, akkor nem hívna el.Miután leszálltam a földre, írtam Lilinek egy cetlit.

Ma nem megyünk el egy kicsit shoppingolni?

Ahham...értem én.Sexy akarsz majd lenni a randin...igaz?Nah...nem bánom...hagyom magam elcsábítani.

Válasz képpen rámosolyogtam.

Végre kicsöngettek.Alig vártam.Mivel már ez volt az utolsó óránk, és mehetünk Lilivel vásárolni.Meg kell hagyni, szeretnék jól kinézni.Lilivel a kocsim felé igyekeztünk, mikor valaki hátulról, befogta a szemem.

-Nah jó...akár ki is az, ez nem jó vicc.

-Nyugii...csak én vagyok.-és Alex hangja hallatára, és érintésére nagyot dobbant a szívem.

-Jah.Bocsi.Azt hittem valaki más szórakozik velem.

-Nah, és? Áll még a mai randi?

-Már hogyne állna.Ennyi idő alatt, nem is tudtam volna meggondolni magam.

-Akkor jó.-elégedettség látszott rajta.-Este találkozunk.-kacsintott egyet, és elment.

Mikor már hallótávolságon kívülre került Alex, Lili húzni kezdett a parkoló felé.

-El sem tudom hinni, hogy egy ilyen jó pasival lesz ma este randid.Miután hazaérsz, rögtön fogod a telefonod, és felhívsz engem.Nem érdekel hogy hány óra lesz.

-Értettem parancsnok.

-Nah akkor ezt megbeszéltük.De akkor hogy legyen a ma délután?

-Fogalmam sincs.Majd csak...spontán leszünk.

-SPONTÁN?Te ismered ezt a szót?

-Hahaha.Jót röhögtem.

-Akkor?Suli után?

-Ezt megbeszéltük.

Suli után hazavittem Lili-t, és hazamentem.Bementem a házba és a szüleim ültek az asztalnál.

-Sziasztok.-köszöntem nekik.-Ma este elmehetek itthonról?-kérdeztem anyut.

-Ohh...Lilivel mentek valahova?

-Hát nemigazán.-és erre apu kapta föl a fejét.-Van egy srác a suliban.A neve Alex.Vele mennék el.

Hoszzú hallgatás után végül apu szólalt meg.

-Köhm, köhm...és, mióta ismered ezt a srácot?

-Hát...új a városban, és megkért hogy vezessem körbe.-találtam ki végül egy jó hazugságot.

-Igen?És mért pont este?-huha...kezdtem egy kicsit ideges lenni.Végül úgy döntöttem hogy elmondom az igazat.

-Najó, randira hívott.De lécci had menjek el, eddig még egyszer sem mentem el itthonról.Még egy kis buliba sem.

-Részemről rendben.-mondta anyu

-Köszönömköszönömköszönöm.-és megöleltem.

-Ha megígéred hogy 1 órára hazaérsz....részemről is rendben.De nagyon vigyázz magadra.

-Köszönömköszönömköszönöm.De most elmegyek Lilivel egy kicsit vásárolni.

-Rendben.

Annyira örültem, hogy azt el sem lehet mondani.Felcaplattam a lépcsőn, és bementem a szobámba.Megkerestem a táskám, és elővettem belőle a mobilom.Felhívtam Lilit.

-Szia szisza.Mehetünk vásárolni?-kérdezte.

-Azonnal indulok.-és letettem.

Gyorsan lekocogtam a kocsimhoz, és Liliék háza felé vettem az irányt.Már 3 óra van.Remélem elég 2 óra a vásárlásra, és 3 óra az öltözködéshez.Lili már az ajtójukban várt rám.

-Sziaa.-köszöntött-IRÁNY A PLÁZA.

Azzal a lendülettel beletapostam a gázpedálba, és meg sem álltam a parkolóig.Onnan kiszálltunk, és bementünk egy üzletbe.

-Nah?Szerinted milyen rucit vegyek fel ma estére?Még azt sem tudom hova megyünk.

-Koktélruha?

-Kizárt.Mondjuk egy farmer, valamilyen felsővel?

-Hát...te tudod.-de elég fancsali képet vágott hozzá.-Vsizont én most, elmegyek és bekapok valamit...farkas éhes vagyok.

-Okes.Én addig, valahol erre leszek.-mondtam neki.

Elkullogott, én meg nézegettem tovább a farmereket.Negyed óra után meguntam magam, és a fehérneműshöz vettem az irányt.Egy kicsit nézelődtem, aztán valaki hátulról a nevemet mondta.

-Szia Natali.

Abban reménykedtem hogy Alex az, és elég ciki lesz kimagyarázni, hogy mit keresek én itt, de amikor megfordultam Patrickkal találtam szembe magam.

-Ohh...szia Patrick.Te mégis mit keresel itt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veryhappyend.blog.hu/api/trackback/id/tr743232420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása