"Very Happy End"

Ebben a blogban - vagyis az én blogomban - történeteket olvashatsz amiket általában én írok, de a valóság is közrejátszik benne.Jó Szórakozást! :)

Friss topikok

Címkék

Tizenegyedik fejezet - A vacsi

2011.10.16. 13:01 Dama55

 Tessék?-hőköltem hátra.Most megfenyegettek?De mégis ki?Valaki aki tegnap a buliban volt, és tetszik neki Alex?Vagy egy régi barátnője?De mégis honnan tudná a számomat?

Kérdések hada gyülekezett a fejemben, és mindre választ akartam kapni ebben a minutumban.Felhívtam Alexet.

-Szia.Tudnánk találkozni?-vágtam bele a közepébe.

-Szia.Persze, de mi ilyen sürgős?

-Majd megtudod.Akkor gyere értem lécci.

-Okés.-és leraktam.

Gyorsan felrángattam magamra egy farmert, meg valamilyen felsőt.Most az érdekelt a legkevésbé, hogy hogyan nézek ki.

Pát perc múlva kopogtattak.Hallottam amint apa ki nyitta az ajtót.

Talán lehet hogy nem kellett volna idehívnom Alexot?

Gyorsan lekocogtam a lépcsőn.Apa, és Alex beszélgettek.Uramisten.

-Sziasztok.-mondtam nekik.-Mit csináltok?

-Csak beszélgetünk.-modta Alex.

-Akkor mi mennénk is.-mondtam apának.

-Hohohohó...csak lassan a testtel.Ti most szépen itt maradtok, és velünk vacsoráztok.Akár tetszik akár nem.

Na tessék.Már csak ez hiányzott.Minden vágyam az volt, hogy kifaggassam Alexot .Főleg a régi barátnőiről.Erre jön apa, és keresztül húzza a számításaimat.Elkezdhettem volna vitatkozni vele, de úgyis az ővé lett volna az utolsó szó.Így hát némán bólintottam, és beleegyeztem.

A vacsora MEGLEPŐN JÓL SIKEREDETT.Minden úgy ment ahogy a nagy könyvben meg van írva.Apa szépen kikérdezte Alexot, ő pedig mindenre, tisztességesen válaszolt.Anya és én, tátott szájjal néztük, hogy apa milyen barátságos Alexxal.Álmaimban sem gondoltam volna, hogy így fog sikeredni.

Jött egy SMS-sem.Megint.De most nem attól a titokzatos személytől.Hanem Alextól.

Kelly.A lány neve Kelly.Ő volt az utolsó barátnőm, akitől elég csúnyán váltam el.A többit majd meg beszéljük, ez után.

Mivan?Honnan tudta, hogy ezen filózom?Ez kezd elég fura lenni.Már a gondolataimban is olvas?

-Jól van, jól van.Elég lesz a faggatásból.Azt hiszem, hogy mindent megtudtam, amit csak szerettem volna.

-Akkor mehetünk?-kérdeztem azonnal.

-Igen Natali, mehettek.-mondta apa rám mosolyogva.

Gyorsan kihúztam Alexot anyuéktól, és belevágtam a közepébe.

-Ki az a Kelly?-kezdtem az elejétől.

-A legutolsó barátnőm, akitől elég csúnyán váltam el.

-Mit jelent az hogy csúnyán?

-Az most nem fontos.-közeledett volna hozzám, de én eltoltam magamtól.

-Válaszolj a kérdéseimre.

-De hát, miért akarsz ennyire tudni róla?-kérdezte.

-Kaptam egy SMS-t, amiben elég nyilvánvalóan a tudtomra adta "valaki", hogy nem szeretné ha veled járnék.Ebből pedig arra következtettem, hogy a te egyik régi barátnőd.

-Hát igen.Ez Kelly stílusa.Mindig is utálta, ha valaki elveszi tőle azt, mi az övé volt.

-És miért is szakítottatok?-kérdeztem újra.

Ekkor már a kocsijában ültünk.

-Egyszer, elmentem hozzá hogy meglepjem magammal.Egyedül él, a szülei még kiskorában elhagyták.Na szóval elmentem hozzá, és egy férfival találtam az ágyában.Ez a férfi Patrick volt.Azelőtt a legjobb barátok voltunk.Mindent együtt csináltunk, és ezután, hát nem mondom, hogy kedvem lett volna még egy szót is hozzászólni.Elrohantam onnan, összepakoltam a cuccaimat, és idejöttem.Pár nappal előtte mondták a szüleim, hogy azt szeretnék ha elköltöznék.Hallani se akartam róla, mivel nem akartam ott hagyni a szerelmemet.Ezek után pedig pont kapóra jött.Plusszban, még veled is találkoztam.Kelly és Patrick még csak nem is sejtették, hogy láttam őket.Miután eljöttem, írtam mind a kettejüknek egy-egy SMS-t, amiben elmondtam, hogy milyen szemetek, és hogy tehették ezt.Patrick még csak fel sem hívott, Kelly ezzel szemben, óránként hívott.Mikor már meguntam, lecseréltem a mobilom, hogy még csak véletlenül se tudjon zaklatni többé.Kielégítő válasz volt?-kérdezte a végén.

-Hát...izé.Túlságosan is.-ezt még össze kellett szednem valahogy.Patrick.Mindig valahogy a képbe jön.

-Még egy utolsó kérdés, és esküszöm, hogy többet nem zargatlak a múltaddal kapcsolatban.

-Epekedve várom.-viccelődött.

 -Hogy kerül Patrick ide?Mármint utánad jött, vagy mi?

Nagyot sóhajtott.

-Reméltem, hogy nem ez lesz a kérdésed.De mindegy, válaszolok.Patrick a testvérem.Vagyis a mostoha testvérem.Hogy úgy mondjam, a szüleimnek volt egy hetük, amikor külön voltak.Apa viszont ekkor sem tétovázott.-mosolyodott el-Akkor derült ki, mikor Patrick anyja meghalt.Rákos volt.Még nagyon kicsi volt.A szüleim örökbe fogadták.Csak pár éve mondták el nekünk, addig abban a tudatban voltunk, hogy testvérek vagyunk.Ezért is fájt annyira, hogy pont vele csal meg a barátnőm.

Mikor befejezte, az államat szedegettem valahonnan a földről.

-Ohh...-csak ennyit bírtam kinyögni, mikor már egy kicsit összeszedtem magam.

-Hát jah.Ez van.Most már tudsz mindent.Végre valaki, aki előtt nem kell titkolóznom.Az eddigi legjobb barátnőm.-mosolyodott el megint, azzal az iszonyatosan sexy mosolyával.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veryhappyend.blog.hu/api/trackback/id/tr83306621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása