"Very Happy End"

Ebben a blogban - vagyis az én blogomban - történeteket olvashatsz amiket általában én írok, de a valóság is közrejátszik benne.Jó Szórakozást! :)

Friss topikok

Címkék

Tizenkettedik fejezet - Azok a fránya titkok

2011.10.20. 12:13 Dama55

 Kémia, kémia, kémia.Semmi bajom a kémiával, de egy kicsit már kezdem unni.És még csak Lili sincs itt, hogy valamiképpen szórakoztasson ezen az iszonyú unalmas órán.Már azt se tudom, hogy miről beszél a tanár.Mondjuk nem is nagyon izgat.Otthon majd úgyis bemagolom a könyvet.Viszont, még se Patrickot, sem Alexot nem láttam.Elég furcsa.

Pont mikor ebbe belegondoltam, 2 helyes pasi toppant be az ajtón.Na jó, talán az első - Alex - cukibb volt.

-Elnézést tanárnő.Kicsit elaludtunk.-tunk?Mi ez a többes szám?Azt hittem, hogy rosszban van Patrickkal.

-Rendben.Első kihágás, szóval üljetek le, és kapcsolódjatok be az órába.

Alex odasétált, és leült mellém.

-Szia.-súgta nekem.Én pedig visszamosolyogtam rá.

-Akkor, legyen egy kis változatosság.Új partnert osztok ki maguknak.Vagyis nem én osztok, hanem a névsor.

Nagyot néztem.Ez nem jó jel, mivel a p-é, és a g-é, elég messze van egymástól.Hujuj.Viszont a Grigori, elég közel van  Grey-hez.

Már vagy 5 perce, osztogatta Mrs. White az osztálytársaimat.

-És akkor ebben a padban ül Natali Grey, és,-hatásszünet-Patrick Grigori.-paff...nagyot koppantam.

Ránéztem Patrickra, és ugyanaz a kaján vigyor ült az arcán, mikor először láttam.

Összeszedelőzködtem, és átültem abba a padba, amelyikbe tanárnő mutatta.

-Hát, ismét egy útra sodort a sors.Örülsz neki?-kérdezte.

-Marhára.-válaszoltam neki, kissé hanyagul.

-Se baj, majd fogsz.-és kacsintott egyet.

Az óra többi felében, még csak rá sem pillantottam Patrickra.Firkáltam valamit a füzetembe, hogy úgy tűnjön hogy jegyzetelek.Rápillantottam az órára, és már 40-et mutatott a nagy mutató.Már csak 5 perc.Bírd ki.

-Azért, mutathatnál valamiféle örömöt, hogy mellém osztottak be.

-Sok érzés kavarog bennem emiatt, de az öröm, és egyéb jó, nincs köztük.

-Miért utálsz ennyire?Mit mondott neked Alex, hogy ennyire nem kedvelsz?Hmm?

-Ennek nem Alex a  hibája.Ennek csakis egyedül te vagy a hibája.Alex csupán feltárta előttem a múltatokat.

-Hmm...és miket is mondott neked?

-Szerintem nem kell elmondanom.Te is ugyanolyan jól tudsz mindent, mint én.

-Oké, és azt is mondta az a szent gyerek, hogy ezt csak bosszúból tettem?Hogy egy kicsit sem tetszett, és nem is éreztem Kelly iránt semmit?

-Hogy érted azt hogy bosszúból?-fordultam felé.

-Nah igen, gondoltam, hogy ezt nem mondta el.És azt is, hogy úgy állította be magát mintha ő lett volna az áldozat.

-Miért?Én azt hittem, hogy igenis ő az.Hiszen te feküdtél le a barátnőjével, és nem pedig fordítva.

-Köhm, köhm...Megzavartam valamit?-kérdezte Mrs.White.-Lennének szívesek idefigyelni.Majd ha vége lesz az órámnak, akkor majd megbeszélhetnek mindent.

Már alig bírtam kivárni, hogy vége legyen az órának, és Patrick elmondjon mindent.Noha, nem valószínű, hogy igaz.De miért hazudott volna?És az a nagyobb kérdés, hogy Alex miért hazudott, ha hazudott egyáltalán.Ennek mindenképpen utána kell járnom.

Csöngettek.

-Most már elmondod végre, hogy mi történt?-faggattam Patrickot.

-Mikor mi történt?-jött ode Alex.

-Semmikor semmi nem történt.-vágtam rá rögtön.-De nekem és Patricknak, még meg kell beszélnünk valamit Mrs.Whiteal.Majd ha végeztem megkereslek.

-Oké, de óvatosan ezzel a gyerekkel.-mutatott Patrickra.

Alex elment, és előttem volt a lehetőség.

-Akkor, hogy is volt ez?

-Biztosan tudni akarod?Nem nagyon vidám.

-Igen.Teljesen biztos.

Rosszat sejtető mosoly ült ki az arcára.

-Egy feltétellel elmondok mindent.

-Tessék?

-Jól hallottad.

-És mi lenne az?

-Eljössz velem randizni.

Leesett az állam.

-De hát és Alexxel járok.

-Szünetet tartotok.Ennyi az egész.Még nem tudod, hogy Alex milyen ember.-és elment.

Mégis mi lehet az, amit Patrick nem akar elmondani?

Kirontottam a teremből, és megkerestem Lilit.Vagyis csak akartam, mivel sehol sem találtam.Pont ilyenkor tűnik el, mikor égető szükségem lenne a tanácsára, hogy mit csináljak.

Becsöngettek a következő órára - ami történelem -,és felhagytam Lili keresésével.Majd csak találkozunk valamikor.

Mikor beértem, a mellettem ülő hely - a Lilié -, üres volt.Hiszen jött iskolába.Akkor mégis hová tűnhetett?Lehet, hogy hazament, mert rosszul érezte magát.

Így hát, egyedül leültem a helyemre.Pár perc múlva már jött a történelem tanárunk, Mr.Tuner.Mint az előző órán, ezen sem tudtam nagyon figyeltem.Egyre csak Alex, az ő titka - ha van ilyen egyáltalán -, és persze Patrick járt a fejemben.Miért is akar velem randizni?Pár szót ha beszéltünk eddig.

Kételyek között hagyott, amit sehogy sem bírtam megfejteni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veryhappyend.blog.hu/api/trackback/id/tr793317250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása