"Very Happy End"

Ebben a blogban - vagyis az én blogomban - történeteket olvashatsz amiket általában én írok, de a valóság is közrejátszik benne.Jó Szórakozást! :)

Friss topikok

Címkék

Ötödik fejezet - Az eddigi legjobb napom a suliban

2011.09.11. 18:48 Dama55

 Estefelé, még befejeztem a házimat, és már az alváshoz készülődtem, amikor elkezdett korogni a gyomrom.Nem is csoda, mert a nagy házi írás közepette, elfelejtettem vacsizni.Lekocogtam a lépcsőn egyenesen a konyhába.Nem volt ott senki...szerencsére...nem lenne most nagyon kedvem csevegni, mert még mindig Alex jár a fejemben.Patrick nuku.Már attól sem félek hogy vissza kell adnom a pulóverét.Holnap első dolgom lesz.Kiöntöttem egy bögre tejet, és két kiflivel, visszamentem a szobámba.Behuppantam az ágyba és bekapcsoltam a tv-t.Semmi érdekes nem volt benne, így hát az első tíz perc után kikapcsoltam.Megvacsoráztam, és lefeküdtem aludni.

A reggel, olyan volt mint a többi.Gyors zuhanyzás, fogmosás, stb.Lementem elköszönni anyuéktól, mert ugyemár Lili ott dudált a házunk előtt.

-Akkor én mentem.

-Jó legyél.

-Én mindig jó vagyok.-és kinnt voltam az ajtón.Beszálltam Lilihez.Mert most kivételesen ő vezetett.

-Tegnap meg hol a fenében voltál?-kezdte.

-Neked is szia.

-Ohh bocs..szia, nah, szóval, hol is voltál tegnap?

-Hát...izé.-azt akartam volna mondani hogy Patrickot kerestem hogy visszaadjam a pulóverét...de akkor el kezdett volna kombinálni, meg kérdezősködni.És ezt nagyon nem szerettem volna.-Csak otthagytam...izé...a könyvem a teremben, és amikor megtaláltam, Mr. Lockwood-dal beszélgettem....a....a...a háziról.-hadartam.

-Nah se baj, de legalább most én vezethetem a kocsid.Minő felemelő érzés.

-Nah jah.

Az út többi részén, Lili csak beszélt, csak beszélt, csak beszélt.De én nem tudtam rá figyelni.Csakis egy személy jár a fejemben.Ahogy mosolyog.Képtelenség lenne elfelejteni.Sőt, lehetetlen.

-Hahó, föld hívja Natali-t...itt vagy?

-Jah...bocs.Mit is kérdeztél?

-Ahham...tudom én.Beszéltél Patrick-kal?

-Nem, annál sokkal jobb történt velem.-Upsz...ezt nem akartam volna elmondani.Most ugyan mi lesz?Ha egyszer Lili elkezd kérdezősködni - főleg egy fiú miatt - annak végeláthatatlan következményei lesznek.

-Égenn?És ki az?Hanyadikos?Hova jár?Mi a neve?Mikor találkoztatok?És te nekem ezt mért csak most mondod?

-Lili!Nyugi.Ne izgasd fel magad.A végén még elütünk valakit.

-Jó lenyugszom ha mindent elmondasz róla.

Hát jó...legyen.Elmondom neki.Úgysem hagyna békén addig.

-A neve Alex, most költöztek ide.-és elmondtam neki mindent amit tegnap tudtam meg róla.

-Azannya.Neked hamarabb lesz pasid.Ez nem ér.

-És mi van Peterrel?Vele jártál 7.-ben, nem?-Egy kicsit már el akartam terelni a témát.

-Jah...az nem volt semmi.Akkor még túl kicsik voltunk egy kapcsolathoz.De most ez a te Alex-ed.

-Lili...MÉG nincs köztünk semmi.-Nagy hangsúlyt fektettem a MÉG szóra.

-De lehet hogy lesz...sőt biztos hogy lesz.

Ezzel be is fejezte a mondandóját...mivel beértünk a suliba.Lili leparkolt, és kiszálltunk a kocsimból.Nagy meglepetésemre Alex-al találtam szembe magam.

-Szia.-köszöntött nagy mosollyal az arcán.

-Ohh...szia.-mondtam kicsit meglepődten.

-Köhm, köhm...-Lili elkezdett köhögni.

-Öhm...izé...ő itt Lili.Az én legjobb barátnőm.És ő itt Alex.-boldogsággal töltött el a neve.

-Ahham...szóval ő itt Alex...jobban néz ki mint mondtad.

És erre Alex felhúzta az egyik szemöldökét, miközben kaján vigyor ült az arcán.

-Igen?-kérdezte.

-Jah...hát...megemlítettelek...mivel neked köszönhetően, nem egyedül kellett hazaballagnom...mert valaki itt hagyott.-és csúnyán néztem Lili-re.

-Maradjunk inkább abban, hogy annyira tetszem neked, hogy beszéltél rólam a barátnődnek...ez sokkal jobban hangzik.-rám mosolygott.

-Miért?Nem így van?-kérdezte Lili, és meglöktem oldalról.

Mentségemre, megszólalt a csengő.Pont végszóra.Ha ez nem történik meg, nem tudom mi lett volna, és nem is akartam volna megtudni.

-Milyen órátok lesz?-kérdezte Alex.

-Kémia.-mondtuk egyszerre Lilivel.

-Ohh...kár.Nekem Biosz.Szünetben találkozunk.-mondta, és kacsintott egyet.Nem voltam képes megállni, így hát rámosolyogtam.

 -Uhh.Olyan cuki.

-Nekem mondod?

-Talán cukibb mint Ian Somerhalder.

-Talán??

-Najó, haggyuk meg, még nem találkoztam nála szexibel.

Beértünk a terembe, és Patrickal találtam szembe magam.Gyorsan előkaptam a pulóverét.

-Köszi.

Kikerültem, és leültem a helyemre, ahol már Lili várt, egy csomó kérdéssel.De amikor el akarta volna kezdeni Mrs. White jött be.

Lili már alig akart megmaradni a helyén, már az óra elején.Gondolom tele volt kérdéssel, hogy mit keresett nálam Patrick pulóvere.De nem érdekelt.Csak egy személy érdekelt, és az ő neve nem Patrick.Már nem is akarom hogy az legyen.Hiszen Alex olyan kedves, és szemmel láthatóan jól néz ki.És még talán tetszem is neki, ami nem kis előny.Amúgy is...Patricknak van barátnője, akivel, hát, valjuk be, nem tudnám felvenni a versenyt.Alex, Alex, Alex.Már csak ő járt a fejemben.Már alig vártam hogy találkozzam vele szünetben.Viszont azt már kevésbé, hogy Lili minden kérdésére válaszoljak.Dehát...nincs mit tenni.KICSÖNGETTEK.

-Najó, ha azonnal nem mondod el, mit keresett nálad Patrick pulóvere, azonnal felrobbanok.

-Jah, csak kicsit eláztam, és hát kölcsönadta nekem.Ennyi Lili, semmi nem történt.

Már kifelé tarottunk szünetre.

-Najó, dehát hol áztatok el együtt Patrickkal?

-ÓÓÓÓ.Ki az a Patrick?Féltékenynek kéne lennem?-kérdezte Alex, mikor odaért hozzánk.

-Várjatok.Féltékenynek?Ti jártok?Csak mondom...engem elfelejtettetek tájékoztatni.

Nevettem.-Nyugi Lili.Semmiről nem maradtál le.Én és Alex nem járunk.Vagyis hát, és nem tudok róla.

-Hát...sajnos, még nem...de ma, egy randi közben, megcáfolhatnánk.

Leesett az állam.Most tényleg randira hívott?Engem?Hiszen még csak egy napja ismerem.Na jó kettő.

-Öhm...hát...izé...-Lili szakított félbe.

-Persze hogy elmegy, hogy is ne menne.

-Lili.-csúnyán néztem rá.

-De ha nem akarod...egyáltalán nem muszáj.

-Nem...vagyis de.Este találkozunk.-mondtam...már egy kicsit nyugodtabban.

-Ohh.Király.Akkor nyolcra érted megyek.

-Alig várom.-mondtam neki, és rávigyorogtam. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veryhappyend.blog.hu/api/trackback/id/tr513219029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása